Az AD HUNTERS BALTICS lett reklámintézet felmérése szerint azon külföldiek 84 %-a, akik megfordultak Belaruszban, megváltoztatták véleményüket az országról, mégpedig pozitív irányban.
Azok a lett, litván, lengyel és német állampolgárok, akik már jártak Belaruszban, elismerően nyilatkoztak az ország városainak rendezettségéről, a jó minőségű utakról, a városok fejlődéséről. A nyugat-európai állampolgárok odahaza zömmel propagandisztikus információkat hallanak Belaruszról, ezért pozitív módon meglepi őket az ország reális helyzete.
Különösen sok turista fordult meg Belaruszban az idei jégkorong világbajnokság idején, s túlnyomó többségük számára pozitív csalódást jelentett Minszk. Az egyszerű turistákat az is meglepte, hogy Belaruszban nincs áruhiány, hogy vannak modern bevásárlóközpontok, hogy jó minőségűek a belorusz áruk.
Az AD HUNTERS BALTICS közvéleménykutatásában 546 ember vett részt, harmaduk üzletember, akik elismerően nyilatkoztak a belorussziai üzleti lehetőségekről.
(Postimees)